Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

zondag 28 februari 2016

Rondje Goedereede en Kwade Hoek

Het zonnetje schijnt, tis koud maar dat geeft niet, thuis toerist spelen bij de buren. Waarom ver gaan als hier in de buurt ook zoveel mooie plekjes zijn. Goedereede, waar de tijd lijkt stil te hebben gestaan, smalle straatjes, oude huisjes, er valt genoeg te zien.









Hield ik mijn camera niet recht? Zeker wel, de huisjes hebben iets wat moeite met de zwaartekracht.

Als afsluiting een rondje door De Kwade Hoek. Helaas trotseerden mijn Uggs, ja echt (het was koud als excuus), de modder niet en op blote voeten verder werd me iets te gortig. We gaan nog eens terug, met kaplaarzen dan maar met het zonnetje graag.


2 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel sfeervol uit. Hou van smalle straatjes en oude hui "scheve" huisjes, en van Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat woon je mooi zeg!!.....fijne week hoor liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen